loading...

انواع ساعت مچی در سایت ما

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH Rolex Testimonee Caroline Wozniacki مجموعه ساعت شخصی خود را به اشتراک می گذارد BY PAIGE MASTRANDREA | 13 ژوئیه 2020 کارولین وزنیاکی WATCH:

سجاد بازدید : 33 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH

Rolex Testimonee Caroline Wozniacki مجموعه ساعت شخصی خود را به اشتراک می گذارد BY PAIGE MASTRANDREA | 13 ژوئیه 2020

کارولین وزنیاکی

WATCH: Rolex Datejust 36 Everose Rolesor - 18،900 دلار (ساعتهای سوئیس)

اعتبار عکس: اسکات مکدرموت

 

عکاسی: اسکات مکدرموت

 

سبک: Shala Rothenberg

 

نظافت: فرشته گابریل

 

عکسبرداری از سایت در نیویورک EDITION

 

هاوت تایم به اندازه کافی خوش شانس بود که بار دیگر با کارولین وزنیاکی بنشیند - که به تازگی اعلام کرده است که از کار حرفه ای تنیس حرفه ای زنان خود دور می شود تا وارد فصل بعدی زندگی خود شود. وزنیاکی پس از 13 سال در طول حرفه حرفه ای تنیس خود به عنوان یک Testimonee Rolex خدمت کرده است ، یک مجموعه ساعت جدی را جمع کرده و همکاری خود را با مارک تجاری پیش می برد و از دادگاه جلو می رود. وزنیاکی همیشه در داخل و خارج از دادگاه طعم دهنده بوده است ، بنابراین جای تعجب ندارد که مجموعه ساعتهای وی چیزی غیر عادی است. او قدردانی از پیچیدگی در لباس های ساعت ، پوشیدگی آن و البته الماس ها دارد.

 

در اینجا ، وزنیاکی یک تور محلی ساعت شخصی را به ما ارائه می دهد ، توضیح می دهد که چه چیزی او را به عنوان یک برند به رولکس جلب کرده است ، برخی از خاطرات مورد علاقه او که با ساعتهای او و سایر موارد مرتبط است.

 

هاوت تایم: چه چیزی شما را به سمت این برند جلب کرد؟

 

کارولین وزنیاکی: آنها همیشه در تنیس بسیار بزرگ بوده اند و از آنها سؤال می کردند که آیا می خواهم سفیر رولکس باشم ، و من همیشه رولکس را دوست داشتم ، بنابراین این یک افتخار بود.

 

HT: اولین Rolex در مجموعه شما چه بود؟

 

CW: اولین ساعت من تا کنون یک فولاد ضد زنگ Daytona بود که هنوز هم یکی از مورد علاقه های من است. در واقع این ساعت [امتیاز] ، Datejust با الماس است. من بسیار بزرگ الماس هستم. برای زنان ، این نکته اضافی است. من همچنین مانند نسخه های گورخر [قطعات Rolex Datejust 36 White Gold Royal Royal Zebra Pave Diamond] قطعات نسخه محدودی دارم. من این ساعت را کاملاً دوست دارم - آن طرف الماس دارد. این واقعیت که تعداد کمی از مردم این ساعت را دارند ، آن را بسیار بی نظیر می کند و من آن را دوست دارم.

 

HT: ساعت مچی مورد علاقه شما در مجموعه شما چیست؟

 

CW: این Daytona با چهره کامل الماس و الماس اطراف آن نیز بسیار نادر است. من آن را دوست دارم و همیشه آن را می پوشم — من آن را می پوشم ، لباس می پوشم ، با همه چیز پیش می رود. و این ساعت [اشاره به رولکس آسمان-داولر 18K طلای سفید] هدیه ای بود که من برای سالگرد ما به دیوید دادم. این یک هدیه بسیار ویژه بود و من آن را در پشت حکاکی کرده ام. او آن را دوست دارد و همیشه آن را می پوشد.

 

HT: آیا خاطرات خاصی با آنها دارید؟

 

CW: من فکر می کنم این یکی [رولکس با صورت الماس] است زیرا من بعد از برنده شدن در استرالیا اوپن آن را دریافت کردم و این ساعت بود که من همیشه می خواستم آن را بگیرم اما نتوانستم جایی پیدا کنم و رولکس واقعاً مجبور شد حفر کند. و آن را برای من پیدا کنید این تماشایی است که وقتی من دوباره بازی کردم ، این را به من یادآوری می کند که در فینال در استرالیا کجا بودم و من با این ساعت غنیمت را نگه داشتم.

 

HT: هنگام انتخاب یک ساعت مچی به دنبال چه چیزی هستید؟

 

CW: من همیشه به دنبال چیزی هستم که بی نظیر و خاص باشد ، یعنی با ساعتهای روزانه که شما در خیابان می بینید متفاوت است. من عاشق زبرا هستم - اگر من ممکن است یک نفر دیگر را با این ساعت دیده باشم ، این حداکثر است. من عاشق چیزی هستم که می تواند از شب به روز برود ، بنابراین می توانم آن را بپوشم یا لباس بپوشم زیرا با داشتن ساعت های طولانی در زمین و رفتن به سالن بدن سازی و کار کردن ، لباس ورزشی زیادی می پوشم و دوست دارم داشتن چیزی که می تواند نگاهی از روز به شب تغییر دهد.

 

فیلم کامل زیر را ببینید (اعتبار: Paperboy Media Group):

 

 

 

 

 

 

 

کارولین وزنیاکی و دیوید لی

کارولین -

نگاه کامل: ورساچه

WATCH: رولکس Datejust 36 طلای سفید طلایی رویال زبرا پاوه الماس (خودش)

دیوید -

جک ، پیراهن و جین: تام فورد

کیف پول: هرمس WATCH: Rolex Sky-Dweller 18k طلای زرد (ساعتهای سوئیس) 38،850.00 $

اعتبار عکس: اسکات مکدرموت

 

 برای اطلاعات کامل در مورد سفر کارولین وزنیاکی + سفر دیوید لی که وارد فصل بعدی زندگی آنها می شویم ، لطفاً به داستان جلد Haute Living ما در اینجا بروید.

 

پست قبلی

گراند سیکو و ساعتهای سوئیس ماهیت تجربه زمانی را در NYC ارائه می دهند

گراند سیکو و ساعتهای سوئیس ماهیت تجربه زمانی را در NYC ارائه می دهند

پست بعدی

چابی نوری پیاژه

مدیر عامل پیاژه چابی نوری در مورد نسخه های جدید ، میراث خانه ، پیشگام نوآوری و دنیای دیده بان تغییر مکان

داستان های بیشتر از MAGAZINE

   

صفحه اصلی درباره ما در تماس با ما MAGAZINE HAUTERESIDENCE.COM HAUTELIVING.COM

کلیه مطالب و منبع © 2020 Haute Time | Hautetime.com توسط گروه رسانه ای هاوت برای شما آورده شده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 718
  • بازدید کلی : 4,184