loading...

انواع ساعت مچی در سایت ما

یک برش ارزان قیمت گوشت گاو یا گوشت قرمز دیگر ، که با کوبیدن یا غلتاندن نرم شده و سپس در سس پخته می شود ، استیک سوئیسی هیچ ارتباطی با سوئیس ندارد. چارلز پری ، مورخ غذا ، یک بار در لس آنجلس تایمز گزارش

سجاد بازدید : 68 شنبه 05 مهر 1399 نظرات (0)

یک برش ارزان قیمت گوشت گاو یا گوشت قرمز دیگر ، که با کوبیدن یا غلتاندن نرم شده و سپس در سس پخته می شود ، استیک سوئیسی هیچ ارتباطی با سوئیس ندارد. چارلز پری ، مورخ غذا ، یک بار در لس آنجلس تایمز گزارش داد که این اصطلاح در کتابهای آشپزی آمریکایی از دهه 1920 شروع به ظهور می کند ، اگرچه او اشاره می کند که یک غذای مشابه ، یک قلمه گوشت برشته شده در سس گوجه فرنگی ، مربوط به سال 1859 است. احتمالاً نام خود را از "برخی نویسندگان مواد غذایی خارجی روزنامه جاز عصر [...] گرفته است ، هیچ دلیلی بهتر از شهرت سوئیسی برای صرفه جویی و صرفه جویی." یک استنباط رایج تر این است که اشاره به سوئیسی کردن ، روند صاف کردن و فشرده سازی پارچه یا کاغذ از طریق غلطک است.

 

سالاد تاکو

سالاد تاکو

در مکزیک ، محل تولد تاکو ، چیزی به نام سالاد تاکو وجود ندارد. متشکل از یک تورتیلا آرد سرخ شده بزرگ که به نوعی کاسه فلوت شکل گرفته و با مواد معمول یک تاکو فست فود آمریکایی (گوشت مرغ یا گوشت گاو ، کاهو خرد شده ، پنیر خرد شده و غیره) پر می شود ، منشا آن از از همه مکان ها ، دیزنی لند. چارلز المر دولین ، مدیر فروشگاه آب نبات از سان آنتونیو ، تگزاس ، كه "فریتوس" را "اختراع" كرد - او در واقع دستور العمل را از یك مهاجر مكزیكی خریداری كرده است - در دهه 1950 چیزی به نام Tacup ارائه داد. این یک پوسته تاکو بود که شبیه پوسته شیرینی فلوت شده بود و او درون آن را پر می کرد. هنگامی که شرکت فریتو در سال 1955 نوعی رستوران مکزیکی به نام Casa de Fritos را در دیزنی لند افتتاح کرد ، Tacup در فهرست بود. محبوبیت زیادی پیدا کرد و به زودی رستوران های دیگر نسخه های خود را بزرگتر و مبتنی بر آرد و نه تورتیلا ذرت تهیه کردند.

 

24/7 وال استریت یک شریک محتوای امروز ایالات متحده آمریکا است که اخبار و تفسیرهای مالی را ارائه می دهد. محتوای آن به طور مستقل از USA TODAY تولید می شود.

چه نوع غذای خارجی در کشور شما محبوب است؟

9 پاسخ

 

جونری پورواک

پاسخ داده شده در 23 ژوئیه 2017 · نویسنده دارای 4.8K پاسخ و 7.5M بازدید از نظرات است

غذاهای ژاپنی در شهرهای اندونزی بسیار محبوب است. معروف ترین آنها رامن ، سوشی ، tempura ، tempanyaki ، katsu ، teryaki ، bento set غذاها هستند. فکر می کنم انیمه در معرفی فرهنگ ژاپن کار بزرگی انجام داد.

 

غذاهای چینی بسیار محبوب است و برخی از غذاهای ترکیبی چینی با غذاهای محلی مخلوط شده است ، به خصوص توسط چینی ها و اندونزیایی ها.

 

غذای کره ای اخیراً به لطف کی پاپ محبوبیت زیادی پیدا کرده است. 10 سال پیش ، رستوران های کره ای بیشتر مملو از کره ای ها بود. اکنون با جوانان اندونزیایی پر شده است.

 

غذاهای فست فود آمریکایی مانند KFC ، McDonald’s ، Pizza Hut و Burger King بسیار محبوب هستند. Dunkin Donuts و Wendy’s این روزها کمتر دیده می شوند. معروف ترین غذا مرغ سوخاری است که اغلب با برنج مخلوط می شود. همبرگرها نیز بسیار محبوب هستند.

 

مشهورترین غذای اروپایی احتمالاً نان کروسانت است. نان ها اغلب به عنوان صبحانه یا به عنوان غذای اضطراری مصرف می شوند. وقتی نوبت و شام برای پر کردن شکم گرسنه آنها فرا می رسد ، آنها برنج را ترجیح می دهند. یک استثنا is همبرگر است زیرا برنامه های تلویزیونی هالیوود و آمریکا باعث محبوبیت همبرگر در اندونزی شدند. کباب ترکی نیز در خیابان دیده می شود ، حتی اگر فکر می کنم نسخه کباب آنها با ترکی خیلی متفاوت است. جدا از نان و کباب ، محبوب ترین غذاهای اروپایی ایتالیایی است. شما می توانید بیش از هر رستوران اروپایی دیگری رستوران ایتالیایی (به جز رستوران های کباب ترکی) پیدا کنید. شاید به این دلیل که پیتزای آمریکایی مردم را با پیتزای ایتالیایی آشنا کرد. به غیر از ایتالیایی و ترکی ، رستوران اروپایی بسیار نادر است. کرپ (فرانسوی) قبلاً محبوب بود ، اما دیگر محبوب نیست.

 

غذاهای مالزیایی / سنگاپوری نیز بسیار مشهور است و مردم با عبارت "kopitiam" ، که مالزیایی ها / سنگاپوریایی ها آن را کافه خود می دانند ، آشنا هستند. بسیاری از اندونزیایی ها به سنگاپور و مالزی سفر کرده اند ، بنابراین با مواد غذایی آشنا هستند. در جزیره سوماترا اندونزی ، آنها غذاهای مشابه غذاهای مالزی / سنگاپور دارند و جامعه چینی نیز کافه خود را "kopitiam" می نامند.

 

گوشت گاو مغولی این روزها در حال رایج شدن است ، اما هنوز هم غیر معمول است. رستوران های تایلندی در بازارها دیده می شوند ، حتی اگر 10 سال پیش بسیار محبوب تر بود.

 

غیر از این موارد ، بقیه موارد بسیار نادر است.

پرسش های مرتبط

پاسخ های بیشتر در زیر

محبوب ترین غذای خارجی در کشور شما کدام است؟

کدام غذای خارجی یا فرهنگ به خصوص در کشور شما محبوب است؟

چه نوع غذای خارجی در کشور شما محبوب است؟ مورد علاقه شما چیست و چرا؟

چه نوع غذای خارجی در آسیا رواج دارد؟

چرا غذاهای خارجی محبوب هستند؟

فرانسه

 

کوسکوس: این تقریباً یکی از غذاهای ملی ماست. مراکش ، تونس و الجزایر تا سال 1960 تحت استعمار فرانسه بودند ، بنابراین بسیاری از مهاجران پس از استقلال آمدن و ظروف با خود آوردند. کوسکوس احتمالاً محبوب ترین است و معمولاً توسط بسیاری از خانواده های غیر عرب خورده می شود. شیرینی های Tagines و خاورمیانه نیز بسیار محبوب هستند.

نمس: این رول های بهاری ویتنامی میراث دیگری از امپراتوری استعمار سابق ما است. شما می توانید آنها را اساساً در همه جا پیدا کنید و در فرانسه در میان علاقه مندی های آسیایی وجود دارد. تعداد زیادی Vi دیگر.

https://virgool.io/@filterwater35/%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-qu9ipoylcatg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 622
  • بازدید کلی : 4,088