loading...

انواع ساعت مچی در سایت ما

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH تماشا کنید: دیوید تراکسلر مدیر عامل شرکت پارمیگیانی Fleurier در \"زمان صحبت کردن\" توسط آندرس E. CACERES | 8 ژوئیه 2020 Davide Traxler ، مدیر

سجاد بازدید : 37 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH

تماشا کنید: دیوید تراکسلر مدیر عامل شرکت پارمیگیانی Fleurier در "زمان صحبت کردن" توسط آندرس E. CACERES | 8 ژوئیه 2020

Davide Traxler ، مدیرعامل ساعت ساز Parmigiani Fleurier ، توسط هاوت تایم برای یک "زمان صحبت کردن" فرامنطقه ای مورد استقبال قرار گرفت ، آخرین مورد در سری وبینارهای زنده با رهبران صنعت زمان ، با سرپرستی هاوت تای.

 

Traxler در سال 2018 به عنوان عضو کمیته اجرایی شرکت به Parmigiani Fleurier پیوست و به مدیرعامل این برند نقل مکان کرد. Traxler از Fleurier سوئیس صحبت کرد ، و او در گفتگو درباره جدیدترین مارک و دنیای ساعت به میزبانی Seth Semilof توسط Haute Time Seth Semilof بود.

 

گفتگو همچنین به برنامه "کمک به قهرمانان" رفت Parmigiani Fleurier برای آمریکای شمالی به دنبال تأثیر همه گیر COVID-19 توسعه یافت.

 

وبینار کامل را در زیر مشاهده کنید.

 

 

 

این هفته ، Parmigiani Fleurier خط جدید Tonda GT (در دسترس قبل از سفارش) را منتشر کرد ، به سمت پوشنده ای که می خواهد بتواند به هر مناسبت بتواند ساعت را روی مچ خود داشته باشد.

 

این خط جدید به صورت 42 میلی متری الهام گرفته از ساعت Tonda Chronor ، برنده جایزه Watch Chronograph در جایزه بزرگ Grand Prix d’Horlogerie de Genève 2017 است. طراح ساعت ، دینو مودولو وظیفه داشت تا کدهای طراحی خود را مجدداً تفسیر کند و منجر به بازیگری شود که دارای لبه های جدید و دستبند یکپارچه است که به راحتی برای راحتی طراحی شده است. صفح fl گشاد شده ، مجموعه Toric را برانگیخته است و شماره گیریها با گیلاس کلاسیک "clou triangulaire" کلاسیک به پایان رسیده است. ساعتهای این دستبند روی یک دستبند جلا و ساتن یا بر روی یک بند لاستیکی با نقوش یادآور اتمام روی شماره گیری قرار می گیرند.

 

 

 

دیوید تراكلر گفت: "این یك گام دیگر به جلو برای پارمیگیانی Fleurier است ، زیرا همچنان به تکامل و نوآوری خود ادامه می دهد." "خط جدید Tonda GT ، با شکل گاه به گاه و جذاب تر از قیمت ، نشانگر نیازهای فعلی بازار است و در عین حال کاملاً مشخص پارمیگیانی است."

 

Tonda GT Parmigiani Fleurier عکس اعتباری: حسن نیت ارائه داد از Parmigiani Fleurier

 

Tonda GT Black و Tonda GT Rose Gold Blue ، همچنین در 42 میلی متر ، بخشی از این پرتاب هستند. آنها دیافراگم تاریخ را در ساعت 12 و همچنین فرعی چند ثانیه ای در ساعت 6 دارند. حرکت اتوماتیک PF044 این مدل ها را با قدرت 45 ساعت ذخیره می کند. از طریق تاج پیچ خورده از 100 متر در برابر آب مقاوم است. این دو ساعت نسخه محدود است. Tonda GT Rose Gold Blue تنها 150 قطعه در دسترس دارد ، در حالی که مدل فولادی 250 عدد است.

 

جدید Tonda GT Parmigiani Fleurier عکس اعتباری: حسن نیت ارائه داد از Parmigiani Fleurier

 

نقل قول های برجسته از Traxler در طول وبینار:

 

(در مورد راه‌اندازی Tonda GT) ، "ما از این پرتاب هیجان زده بسیار هیجان زده هستیم. امروز پوشیدم من ماهها است که ساعت را نمی پوشم و منتظر بیرون آمدن آن هستم. بازخوردی که ما تاکنون در مورد خط GT داشتیم این است که مردم می گویند یک ساعت پارمیگیانی قابل تشخیص است ، اما این احساس را دارد که شما می توانید در زمین گلف فقط و همچنین در اتاق هیئت مدیره احساس راحتی کنید. "

 

وی گفت: "کاری که ما در ایام تعطیل در ایالات متحده انجام دادیم این بود که ما وب سایتی را نصب کنیم که مردم بتوانند مستقیماً آن را خریداری کنند ، اما آنها خرده فروش و فروشنده را انتخاب می کنند. ما می خواهیم مطمئن شویم که می توانیم در حد ممکن از افرادی که در فروشگاه ها کار می کنند پشتیبانی کنیم زیرا آنها افرادی هستند که بیشترین آسیب را به این قفل زدگی وارد کرده اند. "

 

این یک تجارت محافظه کار است. بنابراین ما در حال یادگیری هستیم ، و سعی می کنیم سریع یاد بگیریم. ما اینجا در کوهی در سوئیس هستیم. اگر استعداد وب می خواهید ، آسانترین مکان برای بدست آوردن آن نیست. ما در مورد سیاتل یا شانگهای صحبت نمی کنیم. ما در زمینه ساعت سازی بسیار خوب هستیم ، بنابراین این چیزی است که هر روز با آن سازگار می شویم. "

 

"من فکر می کنم که نمایشگاه سال آینده با همه مارک های تجاری بسیار طراوت و مثبت خواهد بود ، و همه ما دعا می کنیم که نمایشگاه تجاری آن را برای همه امن کند. برای تجارت ، مهم است که ما در کنار هم بایستیم و با هم کار کنیم و با هم در کنار این وضعیت دشوار باشیم. "

 

"50٪ از فروش ما به ساعتهای خانمها می رود ، و فکر می کنم ما در آن یکی از دوست داشتنی ترین مجموعه ها قرار داشته باشیم. مجموعه متروپولیتن فقط دارای سنگهای بی عیب و نقص داخلی است. الماس های ما بالاترین کیفیت موجود در بازار هستند و ما تنها مارکی هستیم که می تواند آن کیفیت را تضمین کند. سؤال دیگری که باید به عنوان تجارت به آن توجه کنیم ، درک مشتری مصرف کننده ، نزدیک شدن به زن مصرف کننده ، داشتن تعداد بیشتری زن در شرکتهای ما است ، و چرا ما مدیرعامل های بیشتری نداریم که زن باشند. "

 

به Haute Time در وبینار آینده "زمان صحبت" بپیوندید:

 

پنجشنبه ، 9 ژوئیه در 11:30 AM EST / 8:30 AM PST

 

چابی نوری ، مدیرعامل پیاژه ، برای صحبت در مورد بزرگنمایی درباره نام تجاری ، تغییر صنعت لوکس / جواهرات به طور کلی و آنچه در آینده برای او و پیاژه است ، به هاوت تایم پیوست. ثبت نام.

 

برای اطلاعات بیشتر ، به www.hautetime.com مراجعه کنید.

 

Parmigiani Fleurier Davide Traxler - webinar ژوئیه 2020 عکس اعتباری: دیوید Traxler با تقدیر از عکس Parmigiani Fleurier

 

پست قبلی

Wraith_Kryptos_Interior_V04_ codeE

معرفی مجموعه جدید Rolls-Royce Wraith Kryptos

پست بعدی

Hublot همکاری خنثی جنسیتی را با

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 713
  • بازدید کلی : 4,179