loading...

انواع ساعت مچی در سایت ما

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH شام در شراب و غذای Haute Time با سرآشپز 2-میشلین دانیل بوول و HublotBY PAIGE MASTRANDREA | 21 فوریه ، 2020 Daniel Boulud اعتبار عکس: عمر وگ

سجاد بازدید : 74 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH

شام در شراب و غذای Haute Time با سرآشپز 2-میشلین دانیل بوول و HublotBY PAIGE MASTRANDREA | 21 فوریه ، 2020

Daniel Boulud اعتبار عکس: عمر وگا

 

به مناسبت آغاز به کار جدیدترین شماره Haute Time با بازی سرآشپز دانیل بلو ، سرآشپز 2 ستاره میشلن ، هبلوت برای یک گروه از جمع آوری کنندگان VIP میزبان یک شام صمیمی در رستوران Boulud's Miami ، Boulud Sud بود.

 

دانیل بوول

ساعت محلی بیگ بنگ یونیکو

اعتبار عکس: عمر وگا

 

عصر در منطقه نوار خیره کننده رستوران ، که در آن مهمانان قادر به لذت بردن از فرصت عکس ، و همچنین شیشه های عبور شده از Veuve Clicquot Champagne و قوطیهای مدیترانه ای ، از جمله Piassaldiére ، Barbatajuan Vegetarian و مراکش گوشت گاو Tartare بود ، آغاز شد. گروه های کوچکی از مهمانان نیز می توانند یک تور اختصاصی در آشپزخانه را در داخل بولد سود به رهبری خود بولز دریافت کنند ، که توضیح در مورد کار داخلی آشپزخانه چشمگیر بود.

 

تیری ریچاردز ، کوین لفرت ، بیست و یکم ، دانیل بولول ، دیوانشی ماسرانی و کمال هاتچندانی

تیری ریچاردز ، کوین و ورونیکا نگرت ، دانیل بوول ، دیوانشی ماسرانی و کمال هاتچندانی

اعتبار عکس: عمر وگا

 

بولد در داستان جلد خود با هاوت تایم به اشتراک گذاشت كه چگونه زمان لازم برای یك آشپز چه در داخل و چه در خارج از آشپزخانه ضروری است.

 

او به اشتراک گذاشت: "زمان همه چیز برای یک سرآشپز است." "اما مشتری نیز به زمان بستگی دارد. اول ، وقتی غذا را تهیه و طبخ می کنیم ، به دقت نیاز داریم و زمان بندی همه چیز است. وقتی مشتری وارد می شود ، زمان نیز بسیار مهم می شود. ما باید مطمئن شویم که می توانیم تجربیاتی را به درستی ارائه دهیم که مشتری هرگز احساس نمی کند ما واقعاً به یک ساعت نگاه می کنیم. برای هر دوره ، هر حرکت ، هر مرحله - ما دائماً به یک ساعت نگاه می کنیم و مطمئن هستیم که آن را به درستی قدم می گذاریم. بنابراین به نوعی ، ما بدون هیچ وقت از دست می دهیم. "

 

دانیل بوول

دانیل بوول

اعتبار عکس: عمر وگا

 

با تقدیر از مضمون زمان و غذاهای آن شب ، سرآشپز دانیل و هابل با ایجاد یک منوی پیچیده و آب دهان ، یک مکان خیره کننده را برای این مناسبت ایجاد کردند تا با هم هماهنگ شوند. این میزها با مارک های ظریف Hublot با مارک های اکریلیک سفید H ، که با آرایش های ارکید سفید زیبا از Le Bouquet Royal ترکیب شده بود ، پوشیده شده بودند. این دیوارها با نمایه ای از آرم های Hublot که به عنوان کانون های اتاق در نظر گرفته شده بودند ، به بازار عرضه شدند و در امتداد دیوارها ، میهمانان قادر به تحسین ترین و پرطرفدارترین ساعتهای تجاری مارک در گلدان های شیشه ای درخشان بودند.

 

Boulud Sud اعتباری عکس: عمر وگا

 

شام ظریف و زیبا بود ، زیرا بولد خاطرنشان کرد: این منو نشانگر برند Hublot است. از شروع هتل ، میهمانان با یک آجی اماریلو ، سیر سیاه و فلفل دلمه ای روی یک Hamachi Crudo تازه و پر جنب و جوش شام خوردند. دوره دوم Risotto Milanese Alla Gualtiero Marcheisi بود - یک طعم زرد و فریب خورده زعفران باعث می شد که طلای 24 عیار در طیف بالایی و پنیر پارمسان خاص باشد. و برای دوره اصلی ، یک اردک بو داده عسل با زیره ، زیرین ، کشمش و آجیل کاج.

 

کمال هاتچندانی ، دانیل بولول و اسکات مارسی

کمال هاتچندانی ، دانیل بولول و اسکات مارسی

اعتبار عکس: عمر وگا

 

قبل از سرو دسر ، کمال هوتکندانی ، مدیرعامل Haute Living ، به اتاق و سرآشپز دانیل خطاب شد و از وی تشکر کرد که شب را برای هر دو مارک ویژه کرده است. وی سپس هنرمند اسکات مارسی را به جلوی اتاق دعوت کرد ، که سرآشپز دانیل را با کار ویژه ای که برای او خلق کرده بود ، به نمایش گذاشت ، و شامل دو کنگر فرنگی است که نمایانگر دست هایی هستند که چاقو را در آشپزخانه می گیرند - مخصوصاً برای رستوران مدیترانه ای الهام گرفته است. .

 

کمال هاتچندانی و دانیل بوول

کمال هاتچندانی و دانیل بوول

اعتبار عکس: عمر وگا

 

و برای فینال بزرگ ، سرآشپز دانیل بولز شب را با یک نمایش کامل در کنار دکوراسیون کنار بشقاب برای دسر به پایان رساند ، زیرا او "آلاسکا" Baked را برای این گروه "پخت" کرد و آن را به کمال رساند ، و هر قطعه را برای لذت بردن از مهمانان به پایان رساند. شب با تشویق فراوان.

 

 

 

دانیل بوول

 

Boulud SudPhoto اعتبار: عمر وگا

 

جیم فانین ، دانیل بولول و CC Fannin

جیم فانین ، دانیل بولول و CC Fannin

اعتبار عکس: عمر وگا

 

پست قبلی

Ahead Of Geneva Motor Show 2020 ، این کلاه های دیده بان و اتومبیل را ببینید

Ahead Of Geneva Motor Show 2020 ، این کلاه های دیده بان و اتومبیل را ببینید

پست بعدی

Grand Seiko Dinner Honers Chef Morimoto Haute Living Cover

Grand Seiko Dinner Honers Chef Morimoto Haute Living Cover

   

صفحه اصلی درباره ما در تماس با ما MAGAZINE HAUTERESIDENCE.COM HAUTELIVING.COM

کلیه مطالب و منبع © 2020 Haute Time | Hautetime.com توسط گروه رسانه ای هاوت برای شما آورده شده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 702
  • بازدید کلی : 4,168