loading...

انواع ساعت مچی در سایت ما

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH چهار ساعت که نشان می دهد نازک است InBY MARTIN GREEN | 4 آگوست 2020 در حالیکه هیچ استاندارد رسمی نشان نمی دهد که ساعت را می توان (فوق العاده

سجاد بازدید : 44 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH

چهار ساعت که نشان می دهد نازک است InBY MARTIN GREEN | 4 آگوست 2020

در حالیکه هیچ استاندارد رسمی نشان نمی دهد که ساعت را می توان (فوق العاده) نازک بنامید ، به راحتی قابل قبول است که قضاوت خود را در مورد آن تصویب کنید. ارتفاع هر دو جنبش و خود ساعت برای اکثر ساعتها دانش مشترک است و از این رو می توان با یک دسته از دیگر با رکورد داران مقایسه کرد. به ویژه در سالهای اخیر ، حرکات و ساعتهای نازک دوباره به چشم می خورد ، زیرا بسیاری از مردم دریافتند که به تعبیری نمایانگر کالاهای اضافی و فوق العاده صنعت ساعت هستند. ساعتهایی مانند Bulgari Octo Finissimo همچنین نشان داد که فقط ساعتهای کلاسیک لباس نمی توانند از این مزیت بهره مند شوند. حتی ویژگی جالب یک ساعت مچی مدرن برای هر روز ، و هر مناسبت ، هنگامی که از یک حرکت بسیار نازک استفاده می شود ، به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. آن را به چهار ساعت زیر بگذارید تا ثابت شود که نازک in.piaget-altiplano-ultimate-concept-photo-3 است

 

مفهوم نهایی Piaget Altiplano

فقط باریکترین وجود دارد و به سختی می توان تعجب کرد که این پیاژه است. این برند بیش از شش دهه در خط مقدم حرکات (فوق العاده) نازک قرار داشته است. مفهوم نهایی Altiplano Ultimate Concept تمام این موارد را به شدت سوق می دهد ، زیرا بسیار نازک است بلکه به نظر می رسد یک عکس از یک ساعت باشد ، نه یک کار واقعی. برای دستیابی به این هدف ، ساعت نیز حرکتی است ، زیرا کاملاً درگیر در پرونده است تا در هرجایی که امکان دارد قد خود را کاهش دهد. حتی بلور یاقوت کبود بسیار نازک است و اندازه آن تنها 0.2 میلی متر است. برای این مورد ، یک چالش خاص وجود دارد ، زیرا این تصور می شد آنقدر نازک باشد که بیشتر موادی که معمولاً برای موارد ساعت استفاده می شوند ، خم شوند. پیاژه برای جلوگیری از وقوع این کار ، از یک آلیاژ کبالت با تکنولوژی بالا تصمیم گرفت و یک ساعت مکانیکی ضخامت 2.0 میلی متر از رویای را به واقعیت تبدیل کرد.

 

Vacheron Constantin تقویم دائمی خارج از کشور فوق العاده نازک

 

Vacheron Constantin تقویم دائمی خارج از کشور فوق العاده نازک

در حالی که Overseas مدل اسپرت از Vacheron Constantin است ، خوشبختانه این مانع از ساختن نام تجاری آن در فلزات گرانبها و یا جابجایی آن با حرکتی بسیار نازک نیست. خود ساعت دارای 8.1 میلی متر ارتفاع است که دقیقاً نیمی از آن برای حرکت لازم است ، که اندازه آن 4.05 میلی متر است. جالب است بدانید که واچرون کنستانتین تصمیم گرفت وزن نوسان کاملی را طراحی کند که مانند قطب نما گل رز است و می تواند از طریق کریستال یاقوت کبود یاقوت کبود تحسین شود. با تشکر از یک سیستم مبتکرانه ، می توان تسمه تمساح را در چند ثانیه برای دستبند طلا یا حتی یک بند لاستیکی تعویض کرد و گواهی داد که اگرچه این ساعت پیچیده و حرکت آن ممکن است نازک باشد ، اما همچنان یک ساعت ورزشی است.

 

 

 

Bulgari Octo Finissimo Chronograph

 

Bulgari Octo Finissimo Chronograph GMT

بولگاری رکورد های کمی در مورد باریکترین ساعتهای دنیا و در میان آنها باریکترین کرونوگراف دارد. Cased ساعت مچی با ضخامت 6.9 میلی متر است ، که کاملاً چشمگیر است وقتی می دانید که این Bulgari همچنین دارای سیم پیچ اتوماتیک و پیکربندی کلاسیک چرخ ستون برای عملکرد chronograph است. خود جنبش فقط 3.3 میلی متر ضخامت دارد و بلغاری احتمالاً اگر بخواهد می توانست این Octo Finissimo Chronograph GMT را حتی نازک تر کند. در عوض ، آنها تصمیم می گیرند حرکت خیره کننده را از طریق یک کریستال یاقوت کبود یاقوت کبود نشان دهند ، و ما از آنها بخاطر همین تشکر می کنیم.

 

Breguet Classique فوق العاده نازک توربین خود Tourbillon 5367

 

Breguet Classique Tourbillon Extra-Plat Ref.5367PT

با Classique Tourbillon Extra-Plat Ref.5367 Classique به ما نشان می دهد که چگونه می توان یک ساعت مچی مدرن را از طریق صنایع دستی در مدرسه قدیمی ایجاد کرد. این در درجه اول ترکیبی از پلاتین با شماره گیری آبی در مینا Grand Fu است که به این هدف دست می یابد ، اما همچنین حرکت کاملاً مشتی است. این تنها 3 میلی متر طول را اندازه گیری می کند ، و دارای یک وزن نوسان محیطی ، فرار سیلیکون و بهار تعادل است و 80 ساعت ذخیره انرژی بسیار سخاوتمندانه را ارائه می دهد. این کاملاً دستاوردی در چنین حرکات نازک است. البته ، آیا این جنبش از یک توربیلون نیز بهره می برد ، یک عارضه امضایی است زیرا Breguet مارکی بود که آن را اختراع کرد. با توجه به ارتفاع کلی آن فقط 7.45 میلی متر این Breguet ادای احترام به گذشته است ، اما همچنین گواهی بر این است که ساعتهای فوق العاده نازک از جایگاه محکمی در آینده برخوردار هستند.

 

پست قبلی

قایق بادبانی رولکس-استاد 42

Watch of the Week: Rolex Yacht-Master 42

پست بعدی

پنجشنبه پرتاب مخزن کارتیه در Guikuts

پنجشنبه پرتاب مخزن کارتیه در Guikuts

   

صفحه اصلی درباره ما در تماس با ما MAGAZINE HAUTERESIDENCE.COM HAUTELIVING.COM

کلیه مطالب و منبع © 2020 Haute Time | Hautetime.com توسط گروه رسانه ای هاوت برای شما آورده شده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 706
  • بازدید کلی : 4,172