loading...

انواع ساعت مچی در سایت ما

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH گفتگوی وقت Haute با مدیر عامل شرکت Zenith ، جولیان Tornare درباره مارک های تجاری (بازسازی )BY MARTIN GREEN | 6 فوریه ، 2020 مارک ها فقط مرب

سجاد بازدید : 38 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

Treasures تماشای Luxury 2018 - اخبار تماشا Baselworld SIHH

گفتگوی وقت Haute با مدیر عامل شرکت Zenith ، جولیان Tornare درباره مارک های تجاری (بازسازی )BY MARTIN GREEN | 6 فوریه ، 2020

مارک ها فقط مربوط به ساعتهایی نیستند که تولید می کنند بلکه به افراد پشت سر آنها نیز می پردازند. از متخصصان بازاریابی ، مدیران بوتیک و ساعت سازان گرفته تا مدیرعامل ، همه مارک تجاری خود را برای مارک کار می کنند. ما این فرصت را داشتیم که با جولیان تورنار ، مدیرعامل پرانرژی و خاکی Zenith ، بنشینیم ، برای کسی که صنعت ساعت سازی دیگر هیچ راز نگه ندارد. با او ، ما در مورد ساخت مارک ها صحبت کردیم ، و چه چیزی Zenith را در بین همسالان خود بی نظیر می کند.

 

HT: آیا شما Zenith را در صفت خود می دانید؟

 

JT: این یک سؤال عالی است ، اما نه ، ما هنوز در آنجا نیستیم. زنیت همیشه چیزی خواهد بود که می خواهیم. جنایت ما همیشه آسمان خواهد بود و ما باید به طور مستمر به دنبال آن برویم. این یک داستان بی پایان است ، همانطور که ما با مارک تجاری ارتباط زیادی داریم. وقتی به آن پیوستم ، معتقدم این پتانسیل بسیار زیاد است. آسمان حد است ، اما در کجای آسمان ، من هنوز نمی دانم.

 

اخیراً Defy 21 را با همکاری کارل کاکس معرفی کرده است

اخیراً Defy 21 را با همکاری کارل کاکس معرفی کرده است

HT: برای بهره‌برداری از پتانسیل زنیت چه باید کرد؟

 

JT: در چند سال گذشته کارهای بسیاری انجام شده است ، اما می گویم ، اول ، این بود که چیزهای مختلفی را منطقی کنیم. توزیع ، تعداد SKU ، فعالیتهای بازاریابی و مشارکتها. بنابراین بسیاری از موضوعاتی که ما نیاز به چرخش داریم تا جایی که اکنون هستیم هستیم. هنگامی که من وارد شدم ، مجموعه نخبگان از طراحی مناسب برخوردار نبودند و با استفاده از Chronomaster ، مدلهای مختلف زیادی وجود داشت. مدتی طول کشید تا طراحی مجدد کلاسیک انجام شود. اکنون تصفیه شده و ظریف است ، و این همان چیزی است که شما با ساعتهای کلاسیک می روید. با Chronomaster ، موارد بیشتری در Baselworld خواهید دید. ما همچنین به چیزی بسیار نزدیک به Chronomaster اصلی برمی گردیم. به همراه الیت ، این خطوطی نیستند که بتوانیم دیوانه شویم. ما باید به آنچه انجام می دهیم به خوبی بپیوندیم و با یک طراحی کامل به کار خود ادامه دهیم. خوشبختانه من از دو سال پیش Defy را راه اندازی کردم که چنین موفقیتی بوده و چنین موتور رشدی بوده است. این خط مناسب برای انجام نسخه های محدود ، اندازه های بزرگتر ، رنگ ها ، کارهای مختلف است. مطمئناً می توانم با Defy سرگرم کننده باشم. ما همچنین در جنبه های دیگر کار کرده ایم. وقتی دو سال و نیم پیش در هیئت مدیره آمدم ، هیچ دانش دیجیتالی یا افراد متخصصی در این شرکت وجود نداشت و حضور بسیار کمی در رسانه های اجتماعی داشت. ما بلافاصله این کار را تغییر دادیم و در ابتدا در بسیاری از زمینه ها که رها شده بودند ، از ابتدا شروع کردیم. بنابراین شما فقط می توانید از آنجا که اهرم های زیادی دارید بهتر عمل کنید.

 

تعداد کمی از مارک ها از چنین میراثی غنی و سازگار با Zenith برخوردارند

تعداد کمی از مارک ها از میراث غنی و مداوم به عنوان Zenith برخوردارند

HT: Zenith دارای سابقه ای باورنکردنی است که توسط تعدادی از احیای شگفت آور احیای مجموعه ، بلکه خلاقیت های مدرن مانند Defy 21 نیز ارائه شده است. چگونه می توانید این جنبه ها را در ترکیب کلی خود قرار دهید؟

 

JT: برای من خیلی راحت است. در 23 سال فعالیت در صنعت ساعت ، من همیشه از این واقعیت که این بخش به دو دسته تقسیم شده است تعجب کرده ام. در آنجا که تماشای مارک هایی با سابقه طولانی ، بسیار ترس از انجام کار دیگری که انجام داده اند ، می باشد. آنها می گویند شما باید به گذشته احترام بگذارید. سپس شما مارک های دیگری نیز دارید ، یا دارای یک تاریخچه بسیار کوتاه یا اصلاً سابقه ای نیست ، و آنها از ابتدا شروع شده اند ، و آنها می توانند همه کارها ، همه دیوانگی ها و همه خلاقیت های شدید را انجام دهند. برای من ، یکی مخالف دیگری نیست. ما یک تاریخ طولانی ، یک میراث بزرگ 155 ساله داریم. ما بسیار معتبر هستیم. ما یکی از معروفترین مارک های تجاری هستیم ، جایی که نیازی به تعجب ندارید که آیا جنبشی از جنس Zenith در داخل دارد ما از داشتن این میراث و تاریخ بسیار خوشبخت هستیم و یک ساخت واقعی هستیم. اما به این دلیل نیست که شما آن میراث را در اختیار دارید و ساختاری هستید که باید کسل کننده باشید و باید گذشته را تکرار کنید. من می خواهم کارهای جدیدی انجام دهم ، همانطور که در گذشته مردم انجام می دادند ، چیزهای جدیدی را نیز آزمایش و آزمایش کنم. یک سال و نیم پیش ، من سالگرد ال Primero را آماده می کردم ، و یک ایده داشتم. این در حالی است که 50 سال می گذرد ، که مدت زمان زیادی است اما طولانی نیست. من موفق شدم هشت نفر را پیدا کنم که در ال Primero کار می کردند و آنها را برای ناهار گرفتم. جوانترین جوان در سال 1945 به دنیا آمد و پیرترین در سال 1939. این یک لحظه عالی برای من بود. اول از همه ، آنها داستانهای زیادی را در داخل من به من می گفتند که هیچ کس نمی دانست. همچنین ، آنها به من گفتند که چه میزان از نوآوری و خلاقیت استفاده شده است. کلمه راه اندازی در آن زمان وجود نداشت ، اما این یک روحیه نوپا بود که آنها در دهه 60 هنگام ساخت El Primero ، کاملاً جدید بودند. هیچ کس باور نمی کرد که این کار کند و همه به آنها گفتند که این کار را نکنید. آنها به دنبال آن رفتند و به دلیل خلاقیت به ستاره خود می رسند. من دو انتخاب دارم ، آنچه را که انجام شده است تکرار خواهم کرد ، یا سعی خواهم کرد که تاریخ بسازم و چیزهای جدیدی ایجاد کنم. من واقعاً فکر می کنم که این رسالت ما است که این کار را انجام دهیم. با این آقایان صحبت می کنید ، حالا در دهه هشتاد ، فکر می کنید که آنها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 703
  • بازدید کلی : 4,169